Αποστολή και παράδοση
5.1. Τα αγαθά αποστέλλονται ταχυδρομικώς ή με υπηρεσία ταχυμεταφορών (courier).
5.2. Ο Πωλητής υποχρεούται να αποστείλει τα αγαθά σε διεύθυνση επιλογής του καταναλωτή, την οποία ο καταναλωτής δηλώνει εγγράφως κατά την αποστολή της παραγγελίας του. Ο Πωλητής υποχρεούται να ενημερώσει τον καταναλωτή για τον αναμενόμενο χρόνο παράδοσης. Αν τα αγαθά δεν έχουν παραδοθεί εντός του δηλωθέντος χρόνου παράδοσης και το αργότερο εντός 30 ημερών από την σύναψη της σύμβασης ο καταναλωτής έχει δικαίωμα υπαναχώρησης. Καθυστέρηση που οφείλεται στην υπηρεσία αποστολής δε γεννά δικαίωμα υπαναχώρησης.
5.3. Το κόστος αποστολής των αγαθών διαφέρει ανάλογα με τον τόπο και τον επιλεχθέντα από τον καταναλωτή τρόπο αποστολής. Σε κάθε περίπτωση το κόστος αποστολής των επιλεγμένων αγαθών πρέπει να αναγράφεται ευκρινώς και με σαφήνεια στο παράθυρο επιβεβαίωσης που εμφανίζεται πριν την οριστική και δεσμευτική αποστολή της παραγγελίας.
Το κόστος δύναται να είναι διαφορετικό σε περίπτωση απομακρυσμένων ή δυσπρόσβατων περιοχών. Σε αυτή την περίπτωση ο Πωλητής υποχρεούται να ενημερώνει σχετικά τον καταναλωτή πριν την αποδοχή της παραγγελίας.
5.4. Ο Πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε τμηματική αποστολή των αγαθών, εφ’ όσον αυτό υπαγορεύεται από την ανάγκη για ταχύτερη διεκπεραίωση της παραγγελίας και δεν επιβαρύνει σημαντικά τον καταναλωτή.
5.5. Αν ο Πωλητής αποδέχθηκε παραγγελία για συγκεκριμένο αγαθό, το οποίο όμως δεν είναι τελικά διαθέσιμο λόγω καθυστέρησης ή αδυναμίας του προμηθευτή του Πωλητή να το παρέχει, ο Πωλητής οφείλει να ενημερώσει τον καταναλωτή, ο οποίος έχει δικαίωμα υπαναχώρησης.
5.6. Ο κίνδυνος για τυχαία καταστροφή ή χειροτέρευση των αγαθών μετατίθεται στον καταναλωτή με την παράδοση σε αυτόν των αγαθών. Αν ο αγοραστής δεν είναι καταναλωτής ο κίνδυνος μετατίθεται σε αυτόν με την παράδοση των αγαθών για αποστολή από τον Πωλητή στο μεταφορέα.